Polityka jakości

ZADOWOLENIE KLIENTÓW TO NASZ CEL

Zadowolenie naszych Klientów to cel nadrzędny, od którego uzależniamy dalszy rozwój firmy i któremu podporządkowaliśmy wszystkie nasze działania.

Dlatego spełniamy wymagania Klientów, gwarantując:

  • uczciwość
  • wysoką jakość świadczonych usług
  • terminowe dostawy
  • rozsądne ceny

 
Dążąc do realizacji powyższych kryteriów:

  • systematycznie modernizujemy flotę własnych pojazdów
  • wprowadzamy innowacyjne rozwiązania logistyczne
  • przywiązujemy dużą uwagę do bezpieczeństwa powierzanych nam ładunków, obejmując je, przy transportach własnym taborem, każdorazowo ubezpieczeniem do 500 000 EUR
  • konsekwentnie udoskonalamy wewnętrzne rozwiązania organizacyjne
  • kładziemy duży nacisk na dochowanie tajemnic handlowych i lojalność wobec Klienta
  • korzystamy z własnego systemu doboru i weryfikacji partnerów transportowych (z dużym wyczuleniem na gwarantowane sumy ubezpieczenia ładunków)
  • staramy się przewidywać potrzeby Klientów, aby naszymi usługami wykraczać ponad ich oczekiwania
  • systemowo badamy jakość naszych usług wśród Kontrahentów

Zdajemy sobie również sprawę, że nasi spedytorzy oraz kierowcy są wizytówką naszych Klientów wobec firm trzecich, dlatego też kultura osobista oraz biegła znajomość języków obcych mają dla nas szczególne znaczenie.

Przewiń do góry